Умови гарантії

1. Умови гарантії

На усі товари нашого інтернет-магазину надається гарантія. Обслуговування по гарантії відбувається через сервісні центри виробників.Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або наш гарантійний талон .

2. Обмін або Повернення товару належної якості

Обмін і повернення товарів належної якості впродовж чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня купівлі, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів".

Обмін і повернення може бути зроблене за умови, що товар належної якості, не був в експлуатації, збережений його товарний вид, споживча властивість, комплектність, супровідний документація, входить в комплектація товар, і не порушений упаковка*, збережений пломба, фабричний ярлик, товарний чек.

Обміну/ поверненню не підлягають товари належної якості з наступного переліку:

  •  товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
  •  товари, що не підлягають обміну/поверненню відповідно до "Закону про захист прав споживачів" визначені постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994г. порушена упаковка*
  •  часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність яких-небудь компонентів упаковки або їх сильне ушкодження.

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця впродовж 14 днів не рахуючи дня купівлі, за умови дотримання вищезгаданих вимог.

 

3. Умови, при яких гарантія втрачає силу

Згідно із законом гарантія втрачає силу в наступних випадках:

  • пошкоджені які-небудь захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця :стікери, наклейки, голограми, пломби і ін.;
  • серійні номери на виробах або їх маркировка не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні;
  • вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, не відповідній встановленій сфері застосування цього товару, вказаній в керівництві по експлуатації;
  • виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні. умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • встановлено пошкодження внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників і інших ситуацій, не залежних від продавця;
  • виріб має виражені механічні і/або електричні ушкодження, отримані в результаті дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло ушкодження, викликане попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання нештатних режимів або параметрів роботи устаткування або його компонентів (частот, напруги та ін.);
  • устаткування було пошкоджене в результаті використання неякісних і/або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв; дефекти викликані утворенням на нагрівальних елементах надмірного шару накипу.